Sunday, March 29, 2009

Saya Sangat Kagum Dengan Anda Blogger Sekalian

1) Sbb anda punya banyak masa untuk mengupdate blog anda. Tahniah!

2) Sbb anda sentiasa ada idea untuk blog anda. Entry2 anda juga kdg kala sgt best untuk di baca.

3) Sbb anda sudi berkongsi stiap inci kehidupan anda di blog anda. Apa yang anda makan hari ini, apa yang anda buat hari ini..anda ceritakan. Saya sangat kagum.

4) Saya juga kagum dgn anda kerana apabila entry anda menceritakan tentang apa anda makan, apa yang anda masak, apa yang anda beli...disertakan dgn gambarnya sekali. Saya sangat kagum. p/s: Confirm kamera terdapat dalam laci dapur anda:-)

5) Anda juga rajin menurunkan komen2 membina, menarik sambil kdg kala mengutuk entry orang lain dgn menggunakan nick *****.

6) Anda juga menggunakan ayat dan cara penulisan yang best dalam entry anda. Saya sangat kagum dgn tatabahasa yang anda gunakan.

7) Penulisan anda juga kadang kala memberi saya inspirasi, keyakinan, dan ilmu2 yang kian lama kian saya lupakan akibat zaman persekolahan yang telah lama ditinggalkan.

8) Dan saya juga sangat kagum dengan anda yang membuka topik baru semata2 untuk mengutuk saya. Saya sangat kagum dengan anda! Terima kasih kerana sudi mengomen saya secara jujurnya dalam blog anda tanpa mengetahui saya telah membacanya.


***Saya tidak komen blog2 anda semua tidak bermakna saya tidak membaca entry anda.

8 comments:

Kak Ezza@makcik Blogger said...

kenapa pulak ni emy...
ada orang cakap bukan bukan ker...biasa lah,,di alam net ni..macam macam orang ada...yang suka kat kita,yang ngutuk kita..ala peduli kan saja..kita buat apa yang kita suka jer..blog kita kan...

Ardzham said...

1- bkn bnyk masa, tp mmg memperuntukkn masa.
2- kadangkala "blur" juga x tau nk tulis apa.
3- abis blog sy blog peribadi kenalah cerita mcm tu.
4- dg cam mmg sentiasa sedia.
5- pd sy,klu kna selera dgn entry br komen.
6- iya ke? terima kasih...
7- syukur jika ia membantu anda.
8- eh, xlah, mana ada sy buat camtu?
*** saya pun gitu jugak sbnrnya.

ain said...

betul tu..bukan senang nak cr idea utk update blog. tp klu x leh buat daily, buat weekly pun dh cukup okay.

bab2 kutuk blog org ni emy...buat dek je. they all may be kejelesan kot.

Unknown said...

emy,
bersabar ya, memang dalam dunia ni ada macam-macam org yg berblog dengan pelbagai tujuan juga. ada yg seperti apa yg kata tu, suka-suka buat begitu. kdg2 dtg ke blog kita tulis komen mengarut, mencarut dn seumpamanya dengan menggunakan ANONYMOUS. tak jujur & tak best la macam tu.

Dearie Pearls said...

ngeee...
aku termasuk ker dlm pujian tue..
huhu..

jadik, ko ada baca blog aku ke akher2 nie..
senyap jerk plak..
huhu..

nway, ko nyer blog besh aper..

fiezabaiduri said...

uit, entri 'panas' ni.

Kujie said...

yg no 3 tu kak jie tak buat...tak semua pintu kehidupan di buka...cerita pun lite2 je..


mcm entri lepas geram je..

Dee said...

asam garam dlm berblogging..gitulah..